logo s-Gravendeel

Digitaal dorp
s-Gravendeel

Alles over s-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Voetpad fietspad langs de Kil

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

Waarom ligt er geen voet-/fietspad vanaf de haven 's-Gravendeel tot aan de vluchthaven? Wellicht ondersteunt meer dan 50% dit voorstel. Op Flakkee en Tholen zijn dergelijke paden druk bezocht.
Hopelijk heeft het Waterschap hier ook wel haar idee over. Ook voor mensen met rollator of scootmobiel een verbetering van de omgeving.
AvdP, 24-01-2022 16:35.

Reacties

1 
ja, een wandelpad zou prettig zijn, er liggen inderdaad veel hondendrollen. met slechts 5 boa's voor de hele HW is er van handhaven nauwelijks/geen sprake. ik loop daar regelmatig het ommetje van dokter Scherder. en ook ik kijk altijd naar het gras onder mijn voeten...
Dré Jansen, 29-07-2022 21:26.
Tja, nu kun je er wel wandelen, maar niet genieten, omdat je ogen naar beneden gericht zijn om niet in de stront te stappen (van honden, of paarden). Dus als het er komt, dan een strontvrij pad graag.
R.A.S., 29-01-2022 15:10.
Reactie geplaatst om link op voorpagina te krijgen.
Annelies, 25-01-2022 11:27.
1 
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst