logo 's-Gravendeel

Digitaal dorp
's-Gravendeel

Alles over 's-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Scooter overlast

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

Nu het weer beter begint te worden is er heel veel overlast van scooters die op hele hoge snelheid over het dorp scheuren,
en een herrie produceren waar je trommelvliezen van springen!
Hun verzamel punt is het oude politie bureau.
Ik hoop dat de politie dit nu eens gaat aanpakken.
Kwartel, 06-04-2014 13:06.

Reacties

1 2   >  >>
Tja, echt leuk vind ik die herrie niet 's morgens vroeg, maar alles is beter dan over het dorp schallende muziek van kermis, feesttent en het geschreeuw door de luidsprekers van de wielerronde en dergelijke.
Overigens zou een alcoholcontrole bij de scooterbestuurders wel leuk zijn. Eerst zuipen tot diep in de nacht en dan op de scooter....
Seuter, 27-04-2018 09:16.
Brommers zijn hartstikke leuk! Dat hoort bij Koningsdag! Ik heb net nog gekeken, en het was gewoon super tof!!! En het is maar 1 keer in het jaar
Lieke, 27-04-2018 06:22.
Beste Kwartal en jij was degene die klaagde over de scooters! Zielig hoor!!
@dl, 05-05-2015 12:42.
Beste Kwartel, Ik denk dat je het verkeerd hebt gezien. Overigens schrijf je geplaatst en domme niet goed. Misschien is het beter om je druk te maken over je taalkunde.
@dl, 02-05-2015 16:54.
Beste @dl Als je eerst eens leert lezen kan je zien dat april 2014 de opmerking geplaats is!! Ik maak me inderdaad druk over je dommen gedrag.
Kwartel, 02-05-2015 12:10.
Huilebalk, het is maar 1 dag in het jaar. Er zijn vast ergere dingen om je druk over te maken..
@dl, 30-04-2015 11:05.
Sinds wanneer gaan ze nu oneindig door met brommers rjjden zonder uitlaat op koningsdag eerder was dit tot 8 uur of 8.30 nu blijft het doorgaan misschien dat een spijkerplank helpt
dl, 27-04-2015 09:35.
Niet zo zeuren. Vroeger maakten we herrie op onze opgevoerde Puch en tegenwoordig rijden ze op scooters. Laat de jeugd toch lol hebben..
MD, 07-01-2015 14:41.
en als het de scooters niet zijn, zijn het wel de wielrenners, vooral aan de maasdamse weg, niet normaal meer!
sportfan, 22-11-2014 15:54.
Ik werd pas bijna overreden door een scooter... was een elektrische, die hoor je echt niet aankomen!!! Dus dat kan ook ;-)
Jan, 22-11-2014 14:11.
1 2   >  >>
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst