logo s-Gravendeel

Digitaal dorp
s-Gravendeel

Alles over s-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: PaardenPoep

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:


>> Voeg een reactie toe <<

Stoort u zich ook aan de PaardenPoep op straat ?

Waarom word nooit iets aan gedaan?

Owee als mijn chiwawa op strat poept , en ik ruim het niet op , krijg ik een dikke vette bekeuring, en die Paarden schijten maar raak... walgelijk .. vooral 's zomers.
JvanE, 21-11-2014 14:35.

Reacties

1 2   >  >>
Na 5 jaar word er nog steeds niets aan gedaan , en die Dames die de Paarden berijden hebben er letterlijk en figuurlijk ,,, SCHIJT AAN....!!!!!
R van E , 09-10-2019 19:39.
poep overlast kan maar op één manier worden opgelost: alle beesten afmaken! wie begint? mensen zodanig opvoeden, dat ze het stront van hun eigen beesten opruimen is mislukt, zal niet lukken, want anders was het al lang gelukt. wat nu? pistool kopen, en elk loslopende hond, kat, paard, gans, afschieten! tsja, dan krijg je ook weer een hoop overlast, al die rottende kadavers. groeten,
Dré Jansen, 30-11-2017 12:21.
Nu ruim 2,5 jaar later.... Nog steeds word er niets aan gedaan. Walgelijk!
J.E van E , 02-05-2017 18:05.
Tja, j.kamp heeft er een 'toegscholden'. Misschien dat praten meer helpt. Schelden doet u op deze website ook al zoveel.
Seuter, 28-11-2015 12:55.
Leven en laten leven!
MD, 27-11-2015 10:26.
Wat ik veel erger vind is dat die gekken hier bij de hendrikhamerstraat over het fietspad gaan. Paar weken terug er een toegescholden. Ze slaan bijna op hol als je met je hond of in een rolstoel langs ze gaat, waar is die politie.
j.kamp, 26-11-2015 10:43.
Krijg je eens wat gratis is het weer niet goed. Paardestront is een n.l geweldige natuurlijke meststof. Tuurlijk als ruiter zou het je niet misstaan om ook je paardenkeutels op te ruimen,maar over het algemeen is hondenstront ondanks het opruimgebod toch wel een oververtegenwoordigd probleem. En nee ,ik ben geen trotse bezitter van een paard maar van een hond ! Menig honden bezitter zou zich de ogen uit de kop moeten schamen en zich niet slap achter het excuus moeten verschuilen van ik betaal daar toch hondenbelasting voor. Ruim allemaal je rotzooi op !!
Groet van Gerrit, 21-10-2015 17:28.
Ik vind de ganzen poep op de stoep of wandelpsd erger.
al, 17-10-2015 20:41.
Nou gewoon die handjes uit de mouwen en scheppen. Wel ff je handen schoonlikken na afloop, smerig anders.
toettoet, 04-04-2015 02:44.
Ja die paarden zouden eigenlijk ook zo'n mooi zakje mee moeten nemen. Handig om de stront in op te vangen.
sjors, 11-12-2014 20:27.
1 2   >  >>
Voeg een reactie toe



Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst