logo s-Gravendeel

Digitaal dorp
s-Gravendeel

Alles over s-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Halte waterbus

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

Wanneer komt er een halte voor de waterbus? Sinds we bij de gemeente Binnenmaas aangesloten zijn lijkt dit van de waterbaan te zijn.
KvK, 15-02-2014 14:08.

Reacties

<<  <  1  2 
Zou inderdaad een hele vooruitgang zijn voor het openbare vervoer zo'n waterbus. Ik ben vóór.
Gea Bakker., 21-02-2014 21:32.
Kom maar op met die waterbus zou geweldig zijn!!!
paul, 21-02-2014 21:32.
's Gravendeel was maar de Binnenmaas is niet aangesloten bij de Drechtsteden en dat zou zomaar de reden kunnen zijn dat hier geen halte is van dit "Drechtsteden vervoer"
henk, 21-02-2014 18:39.
GRAAG geen 2 bussen meer voordat je bij de watertaxi bent
karel en wil hensen, 19-02-2014 10:02.
graag de waterbusstop in s gravendeel.Nu moet je met 2 bussen voordat je bij de waterbus bent.Dus GRAAG.
karel en wil hensen, 19-02-2014 09:59.
Als we ons nu eens aansluiten bij Dordrecht, zouden we dan die verbinding er bij krijgen. Anders kunnen we eens advies vragen aan Johan Tuk (uit ons dorp), die heel kundig is op dit gebied.
Hessel Visser, 19-02-2014 05:37.
Lang geleden heb ik me dit ook al afgevraagd, maar onze haven is blijkbaar niet mooi genoeg. 's-Gravendeel is aangesloten bij Drechtsteden, maar het bootje zat er blijkbaar niet bij. groeten, Dré
Dré Jansen, 18-02-2014 10:44.
Dat zou toch geweldig zijn de waterbus Vooral voor de mensen die niet met d fiets door de tunnel durven
À.G, 15-02-2014 17:57.
<<  <  1  2 
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst