logo s-Gravendeel

Digitaal dorp
s-Gravendeel

Alles over s-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: De witte Huisjes

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:


>> Voeg een reactie toe <<

Hallo kent iemand de Witte Militaire Huisjes nog aan het water bij de Dordtse Kil, als we voor de Woning stonden keek je links naar de Dordtse brug en rechts naar het oude Gasfabriek, ik ben al lang op zoek naar die Foto's maar ik kan ze nergens vinden, zou iemand me kunnen helpen hiermee, alvast bedankt Alex
Alex Wiegeraad, 12-03-2021 10:10.

Reacties

1 
Ik ken wel de gele huisjes. Alleen waren die zo rood dat je er groen van ging zien. Witte huisjes ken ik niet, alhoewel er wel een miniatuurversie van in Washington is gezet.
Kees Broersma, 12-08-2022 14:28.
Witte militaire huisjes zeggen mij niets. De beschrijving van hoe je kijkt zegt me dat je de witte woning bedoelt die vlakbij het veer stond. Volgens mij woonde daar Dirkzwager en is het huis begin jaren 70 afgebroken.
Rien Kleinjan, 27-03-2021 16:10.
Wie kent de Witte Huisjes nog?
Annelies, 12-03-2021 10:37.
1 
Voeg een reactie toe



Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst