logo 's-Gravendeel

Digitaal dorp
's-Gravendeel

Alles over 's-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Tijd voor verandering?

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

Ik woon in 's-Gravendeel, 17 jaar en doe ICT opleiding in Dordrecht.
Ik vraag me af hoe zo'n oude website als deze betaald moet worden om te blijven bestaan?
Het lijkt me zonde van het werk van de huidige webbeheerder die gigantisch veel werk doet, want ik zal meer richting forumsysteem phpBB gaan.
Het lijkt mij in alle opzichten beter, ik heb niet voor deze website maar voor een vriend van me een voorbeeld pagina gemaakt: test.thegaminglaw.nl
Dit is in 2 seconden gemaakt, als er een leuke stijl komt dan hoeven we alleen maar wat dingetjes aanpassen en het is een moderne website geworden, volledig gratis..
Menno, 31-12-2014 16:49.

Reacties

1 
Een zwager is ook ICT stuk minder slim als ik .Ik bouw het liefste in word met Xara webbuilder pro paint en nog wat programma's door elkaar. Nooit een opleiding gehad hier in. Alles zelf uitgezocht.Deze is ook van mijn.http://www.ipotraining.nl
j.kamp, 21-03-2018 10:28.
Hmm.., na het posten van dit bericht zag ik dat deze website onderdeel was van Drechtweb en dat het thema van de website's met elkaar overeen kwamen, toen vond ik mijn post nogal nutteloos. Maar toch wil ik kwijt dat we naar het doel moeten kijken van deze website. Hobby of niet, respect heb ik, maar phpBB is een bedrijf dat al meer dan 10 jaar bezig is met het systeem.., het geeft een goede basis voor elke website. Ik zeg basis, want natuurlijk is test.thegaminglaw.nl geen volledige website. Maar het is een open-source product, dus iedereen kan er aan meewerken. Dat houdt in dat de html, css, php en dergelijke pagina's volledig kan kopieren naar phpBB. Kortom, phpBB zou je kunnen ombouwen naar exact deze website, het is volledig gratis, uw hobby blijft een hobby en het is gewoon een nieuw tijdperk waarin deze website in geblazen moet worden. Deze website moet de enigste, maar dan ook de belangrijkste website worden van sgravendeel, een website die snel en overzichtelijk is, en vooral modern zodat de nieuwe generatie de website kan overnemen. http://dutchwarriors.nl/ , dit is gemaakt met phpBB. Kost wat tijd, maar een website bouw je langzaam op tot iets moois, en veel mensen zien een goede toekomst in phpBB. En wie weet kan je later een app lanceren waarop u alle info van sgravendeel kunt vinden?
Menno, 03-01-2015 12:36.
Dag Menno, als oprichter/beheerder van deze website wil ik graag als eerste reageren op je stelling.

Allereerst bedankt voor het meedenken. Ik ben ook benieuwd hoe onze bezoekers over onze website denken, wie weet wat voor goede ideeën daaruit komen.

Deze site bijhouden is inderdaad veel werk, maar omdat het mijn hobby is doe ik het graag. Mijn werk kost dus niets. Persoonlijk zou ik daarom niet graag overgaan naar een forumwebsite als phpBB, want dan ben ik een flinke hobby kwijt!

Bovendien kan ik op zo'n soort website lang niet alles kwijt wat er nu op het digitaal dorp staat. En als ik alle nieuwsberichten op een forumsite post kost het bijhouden me evenveel tijd als nu. Verenigingen e.d. zouden zelf hun nieuws kunnen plaatsen, maar er is zoveel meer.

Het beheersysteem van onze website kost wel structureel geld, maar biedt veel meer mogelijkheden dan phpBB.

Tot zover mijn mening. Hoe denkt u als bezoeker hierover? Tijd voor verandering, zo ja, wat zou u graag anders zien? Ik ben benieuwd!
Annelies van Twist, 02-01-2015 16:09.
1 
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst