Forum - Onderwerp: Reactiemogelijkheid nieuwsberichten
Voeg een onderwerp toe
Terug naar onderwerpenlijst
Terug naar forumlijst
De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.
Stelling:
>> Voeg een reactie toe <<
Er wordt geen gebruik gemaakt van de reactiemogelijkheid bij de nieuwsberichten, terwijl dit juist zo'n leuke toevoeging leek. Hoe komt dat?
Annelies van Twist, 26-01-2014 11:26.
Reacties
1
Hoi Dré, we gaan over een tijdje stoppen met het forum. Sinds de ingebruikname van het huidige beheersysteem van de website loopt het inderdaad niet. Dit systeem wordt binnenkort vernieuwd en het forum wordt daarin niet meegenomen.
Annelies, 01-08-2022 10:15.
oude forum berichten
hoi Annelies,
zou het mogelijk kunnen om de berichtenstromen van het forum in jaren in te delen?
ik lees doodgebloede berichtenreeksen van 2014 en ouder.
voorstel: uitklap menu met
huidig jaar; vorig jaar; ouder dan twee jaar.
zodra er iemand op een oude berichtenstroom reageert, dan komt het weer in huidig jaar te staan.
natuurlijk kan hier misbruik van gemaakt worden, door oude berichtenstromen door een enkele reactie weer actueel te maken. dat zal zeker gebeuren (en ik vermoed al door wie)
maar dat moeten we dan voor lief nemen.
nu wordt er niets gelezen, waarmee het forum een dode letter is.
groeten, Dré
Dré Jansen, 29-07-2022 21:37.
Als je een Facebookaccount hebt, kun je toch direct reageren onder een bericht? Dan hoef je geen apart account aan te maken.
Hans Huisman, 26-03-2014 14:04.
De reactiemogelijkheid zit in de website zelf. Er moet wel een account aangemaakt worden om hier gebruik van te kunnen maken. Is dat misschien de drempel?
Annelies, 15-03-2014 19:16.
Ik heb niet eens een Facebook account....
Jan Lucas, 21-02-2014 18:34.
Mensen reageren liever via facebook daar kijken ze continu op
Jasper, 15-02-2014 18:24.
1
Voeg een onderwerp toe
Terug naar onderwerpenlijst
Terug naar forumlijst