logo s-Gravendeel

Digitaal dorp
s-Gravendeel

Alles over s-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Gras en onkruid hond moet oog missen

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

Goedemorgen ik ben Ans en laat mijn honden in Heinenoord langs het fietspad richting Oud-Beijerland of naar Heinenoordtunnel uit. Ik wil mijn honden niet in het dorp uitlaten op het gras waar kinderen spelen.

Maar het wordt mij en vele hondenbezitters onmogelijk gemaakt om de honden daar uit te laten daar het gras waar mijn honden hun behoeften in doen veel te hoog is en scherp. Mijn honden doen het niet op het fietspad dus moeten ze door het hoge gras lopen. Met als gevolg dat mijn hond een oogbeschadiging heeft opgelopen, zo ernstig dat het oog verwijderd moest worden. Ik durf mijn andere honden daar niet meer uit te laten en nergens buiten het dorp daar het gras langs het fietspad en weilanden niet kort gehouden wordt. Ik betaal hondenbelasting, wil mijn honden niet op dorp de ontlasting laten doen. Maar het is een kleine moeite om het gras langs de kanten buiten het dorp kort te houden.

Nu zit ik met een jonge hond met 1 oog en nog maar afwachten of het goed heelt. Ik klaag hierbij de gemeente Hoeksche waard aan. Nalatigheid. En er staan velden met bloemen en onkruid genoeg voor de insecten. Ik hoop dat ik op gesprek kan komen wie hier over gaat. En een tegemoetkoming in mijn kosten krijg. Ook kan ik nu niet meer naar showset met mijn hond.

Een zeer teleurgesteld en gestresst iemand daar mijn hobby mij ook is afgenomen.

Ook een andere hond op het dorp heeft een oogoperatie ondergaan, maar die kon haar oog gelukkig behouden. Zij loopt ook op dezelfde plek.
Ans van dam, 18-08-2021 09:26.

Reacties

1 
Deze reactie is geplaatst om een link naar deze discussie op de voorpagina te genereren.
Annelies, 19-08-2021 11:21.
1 
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst