logo 's-Gravendeel

Digitaal dorp
's-Gravendeel

Alles over 's-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Afslag A29

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

De lokalen willen een bredere afslag op de A29 om het verkeer in westelijke richting vlotter te doen verlopen. Dat gaat goed tot de eerste rotonde. (Heinenoord).
Dat heeft dus geen zin, tenzij de busbaan in de route wordt opgenomen, dus twee extra rijbanen richting OBL. (geen busbaan meer)

Toch is een extra afslag wenselijk, maar dan een paar km verderop, naar het oosten!
Een nieuwe weg, richting Kiltunnel, want dan ontlast je het smalle deel van de N217.
Als de Kiltunnel dan ook nog tolvrij wordt, is de kans groot dat de Haringvlietbrug niet verbreed hoeft te worden.
Dit kost méér dan de gemeente HW kan dragen.
Landelijke politieke molens malen nóg langzamer dan de gemeentelijke molentjes.
Gelukkig hoef ik niet meer te werken, ik rij buiten de files om.
Helaas, soms ontkom ook ik niet aan het fileleed.
Ga ik deze aanpassingen nog meemaken?
-1- afslag OBL verbreden.
-2- Rotonde Heinenoord weg.
-3- busbaan wijzigen in rijbaan.
-4- nieuwe oostelijke afslag A29
-5- nieuwe weg naar Kiltunnel
-6- tunnel na aansluiting tolvrij
mooi verlanglijstje, toch!?

groeten, Dré

Dré Jansen, 17-11-2018 10:26.

Reacties

1 
Maak van de N217 een A217: Stoplichten bij A29 weg en een klaverbladknooppunt of zoiets maken. En een eindje verderop nog een knooppunt, want er gaan ook geruchten dat de A4 doorgetrokken wordt door de Hoeksche Waard. Maar als dit niets wordt, dan kan een extra afslag wel halverwege de 2 huidige afslagen, en dan naar zowel het oosten als het westen.
R.A. Steenbergen, 19-11-2018 10:14.
Nieuwe discussie, wat is uw mening over een nieuwe afslag van de A29 in de Hoeksche Waard?
Annelies, 18-11-2018 09:58.
1 
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst