logo 's-Gravendeel

Digitaal dorp
's-Gravendeel

Alles over 's-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Wilders word gesloopt door de media

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

Niet Wilders is de schuld maar de linkse theedrinkers
j.kamp, 27-03-2014 10:26.

Reacties

1 2   >  >>
Willem, 29-01-2017 21:35. Alles wat links is of NSB, CDA ChristenUnie aanhang zou beter voor mijn dorp en dit land en ons cultuur zijn, uitzetten en geen stemrecht meer, ik zeg plaats ze in Groningen. Als je zo lekker blij bent met je asielzoekers ga naar de stad zou ik zeggen, kan ook.
j.kamp, 06-07-2017 21:21.
Zeg J. Kamp, die grondwet waarin toegelaten wordt dat jij hier lekker mag schreeuwen wat je wilt, geldt ook voor "dat laffe honden volk". Of ga je nou zeggen dat de artikelen in de grondwet die jou niet bevoordelen, afgeschaft moeten worden?
Willem, 29-01-2017 21:35.
Wat een prachtig land leven we toch he. Als je tenminste geen PVV stemmer bent. Democratie is als je een islamstaat wilt en was dit nog niet erg genoeg dan komt dit er vandaag nog bij.. Hoop dat je goed weet wat je 15 maart doet allemaal. Kiezen we bevrijder Wilders of de islam bouw club.Ik schaam mij kapot voor mijn eigen vieze volk Zogenaamde Nederlanders laffe honden volk http://joostniemoller.nl/2016/05/beklemmend-pvda-en-d66-willen-islam-wettelijk-beschermen-nederlanders
j.kamp, 19-01-2017 18:21.
Goede dag.Stel je zie al zo 15 jaar wat er mis is in dit land.En lees wat af islam deskundige Hans Jansen die de strategie van 400 jaar oorlog uit een zet.Hoe verover ik de wereld.Twee keer is hij neer geslagen en de mensen die de eigen volk redden van die islam staan voor het gerecht.Als oorlog misdadigers in Den Haag.Hans Jansen noemden het al jaren je kan aan het land zien hoe ver het staat met de islam aan de moskeeën.Wat veel mensen niet weten is dat elke moskeeën eigenlijk een stukje minder Nederland is.Hoe komt dit Je grond van zo moskee koop je en is jou grond.Geen rechter hier kan er wat aan veranderen.Nu snap je ook hoe het komt dat die moskee in Amsterdam niet dicht ging onder Job Cohen.Hij kon het simpel weg niet.Wat heb je nodig mensen van je islam op plaatsen die invloed hebben op wetjes.Denk dan burgemeester.Politie.Advocaat.Infultranten die zeggen dat ze zich Nederland voelen.Afpersers dit bleek pas geleden maar weer toen.Er eigen mensen niet wilden meebetalen aan die moskee in Gouda 1500 euro per persoon.De rest tegenstanders Nederlander lag de ramen er een paar keer per week er uit gegooid.Politie deed geen moer Rutte de president van alle mensen liet ze eigen ras afsterven. Kortom het was geen incidenten.Toen in die Schilders wijk de teringuitbraak en onze politie in de fik werd gestoken ja je hoor het goed.Zei die VVD hond van. Aarstse niet hier heb je een 40000 patronen en de zwaarste wapens en je schiet kapot alles wat beweegt.Nee die zat thee te drinken met de salifiste.En zet met ze vieze PvdA comadante de politie voor het gerecht.Wat Nederlander is een vies woord Europeanen zijn we he VVD bal.Over mijn lijk en die van mijn PVV leger.We zijn allemaal gelijk ja in een lijken kist en eerder niet.Je genen bepaal wie je ben en waar je hoort.We moeten die gehersenspoelde snel aan gaan pakken.Zo naar dit verhaal en de denkwijze van de echte Nederlander en de stemmers 36 zetels pvvers die voor alles uitgemaakt kan worden en net zo vogel vrij als Fortuin en Jan Maat.Dat de pers nu roep het was een schande die nu weer het zelfde overkomt.Arnold Arnold WM Karskens een vriend op mijn Facebook Reageerde op zijn Facebook boek .Op een opmerking van mijn en mijn kant koos.Een bevrienden Journalist zei tegen hem Arnold collega's vragen aan mij. Waarom jij je met dit soort ophoudt.Waarop Arnold zei ik heb er liever mee te maken dan die linksen wegkijken Journalisten.Ja en ik wil er nog even aan toevoegen zei ik.Dat de PVV het minsten met politie in aanraking komen wat we van jullie soort niet kunnen zeggen.Het werd stil zeer stil.Nou zou je als burger maar dit zelfde weten als ik en denk ik Wil geen massa's gewaden . Moskeeën en landje inpikkers met gevolg islam staat.En je mag naar 4 jaar naar de stembus eindelijk kan ik het stoppen en mijn land en volk beschermen tegen wat komen gaat.36 zetels mooi.En dan SP.groenlinks.cda.pvda. D66 .ChristenUnie zeggen bekijk het maar democratie ja we roepen het wel maar dat geld niet voor de PVV.En dat is vreemd.Dus dat heb ik bij discriminatie.nl Met de gemeenteraad verkiezingen algemeld.Antwoord we houden het in de gaten en dat was het.Dat kan allemaal.Opmerkingen als Hitler had al die PVV gasten moeten vergassen.Ik ga jullie zwarte Pieten aanhangers opblazen de rijen zijn eindeloos.Niks geen gerecht PvdA VVD CDA GroenLinks D66 De NPO betaald door de PVV stemmers onderhanderen.Ga nog een stukje verder die van nu de aanval op de kerst in zetten.Duitsenland hebben ze het al uit de scholen.Frankrijk mogen geen vrouwen meer door verschillende straten.Hier zitten de Joden met zwaarbewaakte scholen.Islam is vrede en de dood doener in Den Haag is de meeste zijn goede moslim ik geloof er niet meer in.Je kan een probleem alleen de baas als je het klein hou.Dit riep ik al tien jaar en kijk waar we nu zijn.Nog een kabinet zo en het is over met dit stompzinnige volk die ze eigen Wilders als zonde bok heeft aan laten lullen.Die achterlijke Rutte die met nog een Aangelulde Hitler genaamd Poetin ook zoiets het probleem van onze veiligheid zogenaamd is.Terwijl de Islam ze land via de achterdeur aan het overnemen is.En die blinde zie niks je stem is niks waard in dit curupte rechtbank en Den Haag.Maar wij zijn vechters de PVV een leger tegen Den Haag.En alles wat ons in de weg staat om ons volk en de democratie te redden Aan jou De. Haag wat het word 15 mei J.kamp vrijheidstrijder.En beschermer van ons rood wit en blauw.De Nederlandse grond wet van Joods Christelijk land. Deel zoveel je kan AUB
j.kamp, 20-12-2016 12:30.
15 maart kan je Den haag blanken Racisten stoppen. En je kerken en Joden en land en je kinderen veilig stemmen. Ik kom er voor uit ik ben een trotste PVV stemmer jij ook.
j.kamp, 02-12-2016 21:55.
Wilders wordt niet gesloopt door de media. Hij zoekt de media juist op met omstreden uitlatingen. En zo genereert Wilders weer dagenlang aandacht in de media omdat hij weer iets heeft geroepen.Dat doet ie gewoon heel erg knap, maar z'n gedachtegoed vind ik verwerpelijk.
C.F. de Graaf, 14-12-2015 17:22.
Je komt ze op internet met bakken tegen allemaal hersendood
j.kamp, 25-11-2015 21:05.
inderdaad j. kamp, ik ben boos , heel boos
de heer weert gilders, 19-11-2015 20:18.
wie leest er nou weer het refodagblad...
Meejwillem, 26-09-2015 17:11.
Nederland en je zwarten boven je eigen volk gaan zetten, moet je niet gek kijken dat vandaag of morgen de pleuris uitbreekt hier in dit land. En ik zou dit eens lezen kan je vast zien wat voor moois ze met je op hebben al die CDA stemmers goed lezen dit. http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/arabist_jansen_koran_sadistisch_over_ongelovigen_1_506956
j.kamp, 04-04-2014 21:33.
1 2   >  >>
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst