logo 's-Gravendeel

Digitaal dorp
's-Gravendeel

Alles over 's-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Werk zoeken

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

Je moet tot je 67e jaar blijven werken, maar welke werkgever is bereid om een oudere werknemer in dienst te nemen? Na je 50e ben je al 'oud'. Een oudere (= ervaren) werknemer is geen job-hopper, loopt niet met olifantenpoten door de porseleinkast. Hij/zij overlegt en overweegt voordat hij/zij 'toeslaat'. Ja, het gaat iets trager, maar hij/zij maakt minder brokken, = kostenbesparing. Ziek? Het UWV betaalt de ziektekosten. Jaarlijks krijgt de werknemer € 7000,- korting op de af te dragen sociale lasten! Een WW'er mag met behoud van uitkering 2 maanden 'gratis' werken. De oudere werknemer kan ook via een pay-roll of uitzendorganisatie aan de slag. Kortom: u loopt geen risico! groeten, Dré
Dré Jansen, 18-02-2014 11:07.

Reacties

1 
TJA...
TOETTOET, 04-04-2015 02:48.
hoi 'sGravendeelgenoten, na 5 maanden WW heb ik toch weer werk gevonden. Ik verkoop de Lach ;-) geintje... ik 'verkoop' TV kijken. deze rubriek kan verder gaan voor andere werkzoekenden. groeten, Dré
Dré Jansen, 11-04-2014 22:38.
Laat ik je zeggen dat voor ik een rolstoel in ben gereden door een ander mij de kleren heb gewerkt dat kan elke baas beamen. En jullie linkse hebben de hele wereld in brand gezet met een ander je wil op leggen. Je bent dictators van het ergste soort. Slim Rusland tegen je krijgen het schoot hondje van Amerika eind van het jaar maakt Wilders aan je EU een eind. En kunnen we weer beslissen over wat wij willen in ons land dan komt het werk weer naar de Nederlander waar het hoort. Trappen de polen enz er uit.Ik kan niet wachten en vele met mij.
j.kamp, 28-03-2014 10:24.
Stoppen die uitkeringen van Koos en Kamp. Laat ze maar op straat slapen.
Cornelis, 21-03-2014 18:07.
tsja, Mijn vader is met de duim opgevoed, zijn generatie werd stak onder de duim gehouden. Ik ben met de wijsvinger opgevoed, altijd dat waarschuwende vingertje, vervelend, maar het is iets dat de normen en waarden van mijn generatie mede heeft bepaald. tegenwoordig regeert de middelvinger. onderstaande reacties zijn hier voorbeelden van. de huidige generatie zal de maatschappij naar de kl#te helpen. wanneer wordt de volgende vinger, de ringvinger, ingezet? zal daarmee het tij keren? Koos en J. Kamp, bedenkt toch nog even waar jullie 'gratis' geld vandaan komt.
Dré Jansen, 07-03-2014 21:07.
Ja lachen die linkse.!!!!!!!
j.kamp, 07-03-2014 10:37.
Ja en? wat boeit ons dat? anders ga je toch de straatkrant verkopen, of de playboy
Koos, 26-02-2014 19:35.
1 
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst