logo 's-Gravendeel

Digitaal dorp
's-Gravendeel

Alles over 's-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Samen kunnen we stoppen

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

Wij gaan bussen inzetten vanuit elke provincie. Ik meen voor € 10 kan iedereen mee bij voldoende belangstelling. Ik heb geen idee waar je woont maar je kan het beste dan contact opnemen met de PVV in de provincie waar je woont of waarvandaan je wilt vertrekken.

De gemeenteraadverkiezingen 'wordt de eerste kamer gekozen. De wetten in de Tweede Kamer gemaakt moeten daar goedgekeurd. Hier kunnen we het kabinet plat leggen 'er komt namelijk geen wet meer door. Klagen help niet, stemmen wel. De afgelopen keer heb je kunnen zien wat ze met een democratisch gekozen partij doen. Red je land, je cultuur en stem. Dit is je kans, stemmen kan in Rotterdam.
j.kamp, 11-01-2018 11:35.

Reacties

1 2   >  >>
Dus helemaal naar Rotterdam om te stemmen op een partij waarvan de leider wel roept hoe het niet moet en wat er allemaal fout gaat, maar nooit met realistische oplossingen komt, dus niet weet hoe het wel moet.....?
Seuter, 20-01-2018 17:10.
ik zal eens kijken wat ik kan doen als zich erg genoeg aanmelden.Kunnen er ook met ons nog drie mee in de auto.
J.kamp, 20-01-2018 16:11.
Je ben vrij om te stemmen waar je wil voor de eerste kamer heb dit 4 jaar terug ook gedaan in Rotterdam. snap dat jullie peuken schijten En de mensen teontmoedige trap er niet in burgers.We kunnen die eerste kamer plat leggen.En dat weten ze
J.kamp, 20-01-2018 16:08.
Als u, J. Kamp, voor €10,- een rolstoelbus kunt huren in deze regio doe ik mee. Volgens mij zijn de connexxion bussen tegenwoordig ook toegankelijk voor rolstoelgebruikers.
Henk Knoop, 15-01-2018 20:10.
"Meer specifiek geldt dat de kiezer (volgens de Basisregistratie Personen) op de dag van kandidaatstelling in de gemeente woont waarvoor de verkiezing plaatsvindt." ~ www.kiesraad.nl
Sjors, 15-01-2018 15:49.
Volgens mij denkt de heer Kamp dat hij als in inwoner van Binnenmaas in Rotterdam kan gaan stemmen om daar de PVV in de gemeenteraad te krijgen. Leuk streven Kamp, maar zo werkt het niet. Het kan alleen als je inwoner van Rotterdam bent. Dus verhuizen dan maar ....
Hendrik de Grote, 14-01-2018 21:46.
Inderdaad! We moeten dit facististoïde regime de rug toe keren en met z'n allen deze revolutie doorzetten. PVV moet Rotterdam gaan leiden.
Henk, 14-01-2018 18:32.
Je kunt ook gewoon in de Hoeksche Waard op de SGP stemmen. Heb je geen milieuvervuilende bussen nodig en dan stem je op een rechtlijnige, standvastige partij.
Seuter, 12-01-2018 18:33.
Bedankt voor de toelichting!
Annelies, 12-01-2018 16:45.
In de hoekschewaard kan je kiezen wie 'in de gemeenteraad komt. Op de zelfde dag stem je ook voor de eerste kamer. Hier voor moetje naar Rotterdam om PVV testemmen.
j.kamp, 12-01-2018 13:51.
1 2   >  >>
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst