logo 's-Gravendeel

Digitaal dorp
's-Gravendeel

Alles over 's-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Rambam en pakwerhonden

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

Mooi programma en zeker ook waar. Jammer dat de goeden eronder lijden 'net als ik. Ben bij drie scholen weggestuurd omdat ik commentaar gaf over hoe het wel kon. Laat ik je een ding zeggen: iemand die denkt dat je deze honden met een koekje traint is knettergek. Als 90% mijn honden had ging het zwaar' hechtingen regenen hier. Al die mensen die de hond het kind noemen moeten ze opsluiten. Je weet totaal niet waar je het over hebt. En ik ga graag in gesprek met je. Heb al 40 jaar bouviers en nu een herder en bouvier en betrouwbaar voor alles.
j.kamp, 31-01-2018 10:02.

Reacties

1 
Niemand??? Klagen bij de dierenpartij enz. Ik hoor over mij dat ik een dierenbeul ben. Ik werk ook met prikbanden en stroom. Kom helden, brandt los. We hebben hier toch van die goede dierentrainers, de helft van wie in mijn plaats loopt is zwaar onbetrouwbaar. Je kunt aan de kinderen zien hoe de leider is, het werkt allemaal hetzelfde. Respect en de plaats in de roedel.
j.kamp, 06-02-2018 10:50.
1 
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst