logo 's-Gravendeel

Digitaal dorp
's-Gravendeel

Alles over 's-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Asielzoekers: beeldvorming door media

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

De media geven een verkeerd beeld van asielzoekers.
j.kamp, 14-09-2015 13:08.

Reacties

1 
15 maart is de dag van de afrekening. Islam of PVV? Zielige vluchtelingen of PVV? Multiculti of PVV? Ik kies voor de PVV. En u?
j.kamp, 23-10-2016 21:13.
Is dit in s-Gravendeel ook al aan de order.http://www.rd.nl/vandaag/binnenland/moslims-in-verzet-tegen-christelijke-hulp-aan-vluchtelingen-1.497728
j.kamp, 15-10-2016 11:37.
Zo lees even wat een kennis van mijn hier schrijf. http://www.cip.nl/nieuws/oktober-2016/58757-veel-christenen-zijn-naef-over-vluchtelingen/DMJDHnKsosJponKrsIFHrnFLHHHI
j.kamp, 13-10-2016 10:42.
Ze vluchten omdat het schijthuizen zijn en gelukzoekers. En verdiep je eens in de islam, het staats haaks op het christelijk geloof. In de bijbel staat er is een God die van Nazareth. En omarmen jullie dom naïef refovolk van God die de joden uit wil roeien. Je bent te blind of te laf om te zien waar ze mee bezig zijn. In Den Haag staan al meer moskeeën dan kerken. Blijf vooral pappen en nat houden tot je wakker wordt op een dag en zo'n zielige asielzoeker zegt dat je je tot de islam kan bekeren of anders gaat je kop eraf. Aan jou de keus! struisvogel ras
j kamp, 10-09-2016 12:41.
Goed uit een gezet, j kamp! Helemaal mee eens.
Meejwillem, 30-12-2015 16:57.
Ik neem niks over. Stem van het begin PVV, en ben geen racist maar realist. Jullie soort heeft van heel Nederland een islamstaat gemaakt. Hoeveel van die bomgordels zitten binnen hier denk je. Jullie roze politiekbril is de grootste fout die je hebt gemaakt. En dat ga je de komende jaren merken maar jouw soort heeft niks met zijn eigen cultuur of zijn ras blijkt wel. Maar zet een poedel bij een leeuw en hij maakt hem af. Dit zal je wel niet snappen net als de rest van mijn verhaal.
j.kamp, 25-11-2015 21:00.
Beeldvorming... Ik heb nu ook enorme last van beeldvorming. In gedachten kan ik al helemaal voor me zien hoe J. Kamp eruit ziet. Slecht van me, maar ik kan er niets aan doen als ik je reacties lees op het forum. Stop er lekker mee en steek je energie in nuttige zaken, zoals je echt verdiepen in het nieuws en niet zomaar overnemen wat extreem rechts laat horen. Dat is pas eenzijdige informatie.
Jessica, 31-10-2015 12:21.
Nieuw onderwerp: Asielzoekers: Beeldvorming door J. Kamp.
R.A. Steenbergen, 10-10-2015 14:17.
De Nederander is een dom en naief volkje .En dan doel ik op dat kindje wat dood aan spoelden, heb je met ze alle weleens goed naar die foto gekeken.Nee is mijn antwoord naar de massa pleegouders e inzamel posten die hierna uit de grond vlogen.Heb je ooit weleens een lijk zo mooi recht met ze voetjes en ze armpjes precies gelijk en het hoofdje precies goed voor een foto aan zien spoelen.Nee is het antwooord dit kan niet.Dus heeft iemand dit met een reden gedaan.Een ander punt is dat he op de NPO e rtl allleen de zielige kanten ziet.En niet de waarheid.Denk aan christenen die van boten onderweg afgerot woorden en verzuipen, asielzoekers centram waar christelijke belaagd worden.Islam druk uitoefen op mensen die de hoofddoek afdoen.En dit is ng maar een kein deel wat ik aanhaal.Buiten dathet pedofielen aanhangers zijn de kinder bruidjes komen met bakken binnen.Iedereen heeft een grote bek als er een pedofiel naast ze woon maar nu is het schijt volk stil hypogriet heet zoiets.
j.kamp, 04-10-2015 23:48.
Ik zie het nut er niet van in om daarvoor een nieuw onderwerp te openen, terwijl er ook al een andere discussie over is waar dit onder valt. En mijn tegenstelling is: Veel burgers hebben een negatief vooroordeel over asielzoekers en beseffen niet wat het is om te vluchten voor oorlog.
Seuter, 16-09-2015 06:54.
1 
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst