logo 's-Gravendeel

Digitaal dorp
's-Gravendeel

Alles over 's-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Zondagopenstelling AH

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

Ik stel voor om een referendum te gaan houden, nu de gemeente weer gaat verbieden om AH op zondag open te laten zijn (staat in b&w besluiten) www. binnenmaas.nl. De openstelling voorziet duidelijk in een behoefte bij de inwoners en niet alleen van Binnenmaas......
jan, 10-11-2014 09:05.

Reacties

1 2   >  >>
Als s-Gravendeel volk niet wil rot je lekker op. En neem je D66 mee.
j.kamp, 02-12-2016 21:49.
Gezeur. Ga eens mee met de tijd. Hoop dat deze ondernemer ook het gevecht aangaat op zondag open te zijn!
Pff, 17-09-2016 08:07.
En nu gaat de franchisenemer van AH weg en hij kan het niet laten in zijn afscheidsbrief een steek onder water te doen, met deze woorden over de bewoners van 's-Gravendeel: "....die ondanks wijzigende winkeltijden en –dagen altijd loyaal waren aan AH/Van der Poel" Hij vergeet al de mensen die AH gingen boycotten. Nou meneer v.d. Poel, Loyaal betekent volgens Van Dale: trouw aan aangegane verbintenissen of aan hetgeen waartoe men door zijn positie verplicht is, zonder achterhoudendheid; eerlijk; oprecht; trouw aan het wettig gezag. Aan u kan in elk geval in geen enkele betekenis loyaliteit toegeschreven worden. Uw schriftelijke verbintenis om nooit op zondag open te gaan, heeft u gebroken. U was dus niet eerlijk en oprecht en, voor zover ik begrepen heb, niet trouw aan het wettelijk gezag, door soms zonder toestemming op zondag open te gaan. Ik wens u veel succes in uw verdere leven en wie weet kan ik bij de nieuwe francisenemer weer met een goed gevoel bij AH boodschappen doen.
R.A. Steenbergen, 05-09-2016 08:18.
Wat ik het ergste vind aan deze discussie is dat de eigenaar van AH het voor elkaar weet te krijgen om een enorme tweedracht te zaaien in ons dorp. En dat alleen maar voor een beetje meer omzet, dus geld.
L.C., 12-01-2016 22:27.
AH zal zich gewoon aan de spelregels moeten houden. Moeten andere inwoners ook. We moeten niet de politiek de afvalbak laten worden van de ik-cultuur van het bedrijfsleven.Gaat alléén maar om meer omzet, dus AH dient alléén de god: Profijt. Laat het maar lekker rustig blijven op zondag!
C.F. de Graaf, 14-12-2015 17:27.
Lekker open doen op zondag dan kan ik tenminste ook op zondag bier halen.
j. kramp, 26-09-2015 17:16.
Ja. Dit is zeer zeker waar, hierom zou ik ook op de partij voor de zeeman stemmen. Ik sluit me volledig aan bij sjors.
toettoet, 04-04-2015 02:42.
Wonende in dezelfde straat als waar de AH gevestigd is, kan ik zeggen dat wanneer deze op zondag open is, er veel meer drukte in de straat is dan anders. Echter van overlast kan ik niet spreken. Naast de kerkgangers is andere drukte op het dorp een vooruitgang in mijn ogen. Bovendien zorgt de kerk ook voor overlast, zeker wanneer alle klokken tegelijk gaan luiden en je probeert te slapen! Wellicht kunnen we daar ook eens over beginnen...
MD, 03-04-2015 10:46.
Ik begrijp ergens wel dat ze vast willen houden aan dat wat de mens gewend is. MAAR ook de mensen met een geloof hier is net zo standvastig als de mensen met het geloof in de moslim landen en of IS enz sorry maar waarom iets verbieden in een klein dorp wat 6 km verder de gewoonste zaak van de wereld is geworden? wil je nu echt vast houden aan je geloof? of wil je mee met de toekomst en de gewoonste zaak van de wereld? gelovig of niet. de meeste kerkgangers gaan ook op zondag naar een supermarkt maar dan ergens anders waar ze hopen je niet tegen te komen (ik kom ze wel tegen ) tevens de meeste kerkgangers gaan braaf naar de kerk maar doen verder alles wat god verbied (ouderverstoting,mishandeling,stelen,liegen,bedriegen, en god weet wat nog meer) het is allemaal dat wat je vast houd en niet verplaatsen in de ander. want nee die dit allemaal verbieden denken vast dat ze god zelf zijn!. ZONDE maar ik ga wel paar km verderop mijn boodschappen doen . oja je moet eens naar schevingen in de zomer op zondag daar kom je heel binnenmaas tegen (VOORAL in de winkeles!)
j, 08-02-2015 18:05.
Waarom heeft de kerk last van de ah op zondag? Onzin. Er zijn bepaalde mensen tegen uit eigen belang. De kerk daarin meeslepen komt ze alleen maar goed uit.
J.b., 02-02-2015 13:54.
1 2   >  >>
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst