logo 's-Gravendeel

Digitaal dorp
's-Gravendeel

Alles over 's-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Vuurwerkoverlast

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

De laatste weken, hebben we hier last van vuurwerk(bommen). Stoer hoor van deze pubers, om de hele wijk wakker te laten schrikken. Heb nog één wens in 2015... bij de volgende "knal", hoop ik, dat je handjes óók mee de lucht in gaan. Jullie blij met je vuurwerk, ik blij met de gevolgen.
Joop, 24-12-2015 23:55.

Reacties

1 2   >  >>
Klapperdeklap! Het geknetter begint dit jaar al vroeg. Beste klappertjes, geen nood, er komt GEEN verbod op vuurwerk en er zijn zo weinig vuurwerkvrije zones, dat je je geen zorgen hoeft te maken. Mocht er onverhoopt een ongeluk gebeuren, geen nood, er komt toch GEEN verbod, dus bombardeer rustig verder. De politie kan er ook niet veel aan doen, zwaar onderbemand en moet de vrije uren opmaken. Wat nu? Zou de milieu maffia nog wat kunnen? Die zijn oppermachtig! Ach ik zal het niet meer meemaken. Dus blijf lachen, als Enschede het niet kan stoppen, dan kan alleen een WO-3 dat, en daar lijkt het af en toe wel op. prettige feestdagen! Sint-Kerst-Jaarwisseling! groeten, Dré
Dr� Jansen, 30-11-2017 12:08.
Vannacht hoorde ik een klap of een woonwijk weg werd gevaagd. Welke randdebiel heeft zulk zwaar vuurwerk, heb je je wel eens afgevraagd wat er gebeurt als iemand toevallig die hoek om komt? Kom je mij tegen heb je een bouvier of herder aan je donder. Ik had het hart vroeger niet om buiten te zijn om die tijd. Mijn ouders trapten mij af.
j.kamp, 15-10-2016 11:47.
Laten we hopen dat het bij jouw stem blijft dan.
MD, 16-02-2016 09:29.
ben ik laat? of juist vroeg! ook dit jaar is er een 'eind december'. steeds vaker hoor je praten over gemeentelijk vuurwerk, en een particulier vuurwerkverbod. dat kost de gemeenschap natuurlijk geld, maar het bespaard de gemeenschappelijke herstelkosten van alle privé en straatmeubilair. of de kosten van gemeentevuurwerk tegen de herstelkosten, wegvallen, weet ik niet, maar het bespaart vooral op ergernis! laten we het voor 2016 eens uitproberen. welke politieke partij gaat zich hiervoor sterk maken? één stem hebben ze al: die van mij. groeten, Dré, Vuurwerkliefhebber.
Dré Jansen, 07-02-2016 14:39.
Ja, en dan worden er geen vuilnisbakken enzo gesloopt. Dan verdwijnt het geld in de zakken van al die leuke gemeente mensjes die niks uitvoeren. Dan is het óók weer niet goed. ouwe zeikerds.
Sjors, 06-01-2016 22:20.
Volgens mij heb ik niks gezegd over het doelbewust vernielen van eigendommen, en al helemaal niet dat ik dat normaal vindt. Maargoed gelukkig is het weer achter de rug en kun je weer rustig slapen.
MD, 04-01-2016 10:33.
MD,29-12-2015 08:16 Ik ben geen zon en heb óók niet zo'n bevoorrecht leven, zover ik weet. Er zijn inderdaad érgere dingen in het leven........het doelbewust vernielen van andermans eigendommen. Als jij dat zó normaal vind..betaal dan óók gelijk de rekening !!
Joop, 01-01-2016 23:54.
Ik dacht dat er alleen op oudejaarsavond vuurwerk afgestoken mocht worden! Maar wat wil je er is op het hele dorp geen politie te vinden.Of staan ze weer aan de achterkant te roken
Domme Gans , 31-12-2015 13:14.
Alleen de handjes mee de lucht in is nadelig, want dan zijn ze voortaan arbeidsongeschikt en leven ze op kosten van de gemeenschap verder. Als ze de klap niet overleven speelt dit probleem niet.
Seuter, 31-12-2015 08:37.
Ik weet niet hoor, maar lig jij overdag te slapen dan? Nog nooit wat 's nachts gehoord.
Sjors, 30-12-2015 16:56.
1 2   >  >>
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst