logo s-Gravendeel

Digitaal dorp
s-Gravendeel

Alles over s-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Vergunning Thermen

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

Dit onderwerp is gesloten, u kunt hier niet langer op reageren.

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

Dit onderwerp is gesloten, u kunt hier niet langer op reageren.
Waarom geeft de gemeente een vergunning af voor de bouw van thermen Binnen den Maas, als ze van tevoren al weten dat er geen horecavergunning verleend gaat worden? Een thermen zonder horeca bestaat niet. De gemeente had dus of helemaal geen vergunning moeten verlenen, of gewoon ook vergunning voor horeca moeten toestaan. Het slaat nergens op om deze vergunning achteraf niet toe te wijzen. Ik heb helemaal niets met de thermen of het sportcentrum, ik ben er zelfs nog nooit geweest, maar ik vind het heel lullig voor al die 's-Gravendelers die er zo hard hun best voor doen om er een mooi complex van te maken. Het is voor de gemeente een mooie promotie als er zo'n centrum binnen de gemeente is. En het is een goede bron van werkgelegenheid. Als ze dhr. Naaktgeboren terug willen pakken voor alle keren dat hij de gemeente heeft dwars gezeten, moeten ze dat maar op een anderre manier doen!
Von, 05-11-2014 19:40.

Reacties

1 2  3  4  5   >  >>
Van harte gefeliciteerd, familie Naaktgeboren en team Thermen Binnenmaas! Eindelijk is gebleken dat de Thermen gewoon een vergunning verdiende! Heerlijk zo'n mooie plek in de Hoekse Waard.
Lineke de Regt, 06-10-2017 10:41.
En nog steeds blijft de gemeente binnenmaas de boel tegenhouden, en treiteren, wat een vreselijk zooitje is dat daar zeg, die hebben echt hele grote oogkleppen op! Het is gewoon ongelooflijk wat deze mensen wordt aangedaan. Straks maar eens kijken hoe we gaan stemmen!!!!!
sportfan, 20-02-2017 16:33.
Wat fijn voor de fam. Naaktgeboren, dat de thermen weer geopend is.Ik wil daarom mijn hartelijke felicitaties geven aan de fam. en ik hoop dat er heel veel gasten komen, en genieten van wat er allemaal is, nogmaals veel succes!
sportfan, 18-09-2016 12:48.
Ach wat boeit het nou, Geenstijl is er ook geweest en die bevielen het gewoon dus waarom die zaak stoppen
kees, 27-09-2015 20:23.
Het zal allemaal goed komen. Daar heb ik een heel goed gevoel over. Ik wens daarom de hr.P.naaktgeboren heel veel succes.
sportfan, 16-09-2015 19:23.
Men vraagt zich af met wat men bezig is. Met het welzijn van zoveel mensen die graag eens naar de sauna gaan, (Ben er zelf ook tweemaal geweest,schitterende locatie)of het leven zuur maken voor 1 persoon. 't Is maar hoe je als mens ingesteld bent. Een burgemeester moet zorgen voor zijn mensen. Beschamend is dit!!
Belgje, 12-08-2015 12:55.
Seuter, niet te vroeg juigen. En gem. Binnenmaas moest zich doodschamen....Maar komt tijd...komt raad!
pieper, 22-07-2015 18:44.
Ja, er liep nog een zaak, maar de zaak liep niet meer. Op Rijnmond lees ik dat de rechter nu weer uitspraak gedaan heeft: De Gemeente Binnenmaas heeft juist gehandeld. Ook ik heb liever alleen bedrijven in de gemeente waar geen luchtje (of enorme lucht) aan hangt.
Seuter, 22-07-2015 10:45.
Het is nog niet gedaan met de thermen. Er loopt nog steeds een zaak..
M.D., 22-06-2015 10:33.
Zo, de discussie over de Thermen kunnen we afsluiten, die is inmiddels Failliet! De burgemeester heeft goed gescoord! Op naar de volgende ondernemer. Een aardbeien kweker wil zijn bedrijf op een nieuwe plek uitbreiden, dat levert niet alleen smakelijke aardbeien op, maar ook werkgelegenheid. gelukkig voorziet het bestemmingsplan in de mogelijkheid voor agrarisch bedrijf…. Dus niet, want er is al een poosje geen bedrijfsactiviteit op die plek geweest. Geachte aardbeienkweker, ik hoop dat u sterk in de schoenen staat, ik wens u alle suc6 of beter suc7, dan heeft u er namelijk 6 voor uw zelf en één om weg te geven! Groeten, een aardbeien liefhebber.
Dré Jansen, 18-06-2015 15:01.
Dit onderwerp is gesloten, u kunt hier niet langer op reageren. 1 2  3  4  5   >  >>

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst