logo s-Gravendeel

Digitaal dorp
s-Gravendeel

Alles over s-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Vergunning Thermen

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

Dit onderwerp is gesloten, u kunt hier niet langer op reageren.

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

Dit onderwerp is gesloten, u kunt hier niet langer op reageren.
Waarom geeft de gemeente een vergunning af voor de bouw van thermen Binnen den Maas, als ze van tevoren al weten dat er geen horecavergunning verleend gaat worden? Een thermen zonder horeca bestaat niet. De gemeente had dus of helemaal geen vergunning moeten verlenen, of gewoon ook vergunning voor horeca moeten toestaan. Het slaat nergens op om deze vergunning achteraf niet toe te wijzen. Ik heb helemaal niets met de thermen of het sportcentrum, ik ben er zelfs nog nooit geweest, maar ik vind het heel lullig voor al die 's-Gravendelers die er zo hard hun best voor doen om er een mooi complex van te maken. Het is voor de gemeente een mooie promotie als er zo'n centrum binnen de gemeente is. En het is een goede bron van werkgelegenheid. Als ze dhr. Naaktgeboren terug willen pakken voor alle keren dat hij de gemeente heeft dwars gezeten, moeten ze dat maar op een anderre manier doen!
Von, 05-11-2014 19:40.

Reacties

<<  <  1  2  3  4 5   >  >>
schandalig geen vergunning 70 tot 80 man op straat (sportfan)
hvdb, 14-02-2015 10:59.
gemeente binnenmaas moet zich de ogen uit de kop schamen,om zo dwars te zitten. wat een stelletje hufters zijn dat, in deze tijd, van werkeloze, er voor zorgen dat er nog meer bij komen. zal er goed over nadenken, als ik weer zou gaan stemmen!
sportfan., 13-02-2015 14:30.
Straks 70 tot 100 personen,personeel hun hand ophouden bij de gemeente Binnenmaas. Dan zal hij wel anders piepen, die VERSTANDIGE burgemeester. Die man zal het nog goed in het nieuws komen!
sportfan., 24-01-2015 19:04.
ik verbaas mij er over dat er wel een Wellnesscentrum mag ,maar geen horeca ik ben al in heel veel wellnesscentra geweest en er was altijd een horeca aanwezig Alleen in Binnenmaas mag dat niet volgens de gemeente Of is er rancune tegen de de uitbaters Het geeft ook werkgelegenheid in deze regio. Daar wordt volgens mij niet naar gekeken Als er nu eens gewoon gesproken wordt,dan moet er toch een oplossing zijn ,maar de burgemeester wil niet praten Dat is heel kwalijk
WL, 20-01-2015 12:17.
Kennelijk voldoet dit wellnescentrum niet aan bepaalde, bij de wet gestelde eisen, anders kan er gewoon vergunning worden verleend.Een wellnescentrum met alcoholische versnaperingen is een contradictio in terminus. Kennelijk vindt de gemeente dit ook. Dus er mag horeca zijn, maar dan kennelijk zonder alcohol. De echte reden weet Freek Naaktgeboren natuurlijk al lang!
CDG, 14-12-2014 18:24.
Is er inmiddels al verdere ontwikkeling in deze voor het wellnesscomplex hele vervelende zaak? Succes voor de eigenaar gewenst!
Lia, 10-12-2014 23:21.
Ik ken dhr, F.Naaktgeboren niet persoonlijk, u wel SIRP? Misschien is de burgemeester wel een nare man, en die ken ik ook niet persoonlijk, u wel SIRP?
sportfan, 13-11-2014 22:23.
Dit moet een nare man zijn anders wordt je niet zo door de gemeente aangepakt,wij volgen de zaak op de voet....De zoon is trouwens de katvanger en volgt zijn vader....laat het recht zegevieren!
Sirp, 13-11-2014 22:14.
Vriend CDG Als een horecavergunning in uw belevingswereld alleen bestaat uit alcoholische versnaperingen zou het u niet misstaan om u eens te verdiepen in de horeca en dan tot het besef te komen dat alcohol slechts een onderdeel van een horecavergunning is. In welke wetgeving staat immmers dat er in een Welnesscenter geen alcohol geschonken mag worden. Gerrit
gerrit, 12-11-2014 17:40.
Pardon, CDG, wat is dat nu voor een opmerking. Als ik een dag naar toe gaat, en wil dan ook een hapje eten, is het bijzonder lekker er een glaasje wijn bij te drinken. Zou dat eerder bij een voetbalkantine verwachten, uw uitspraak!
sportfan, 11-11-2014 12:38.
Dit onderwerp is gesloten, u kunt hier niet langer op reageren. <<  <  1  2  3  4 5   >  >>

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst