logo 's-Gravendeel

Digitaal dorp
's-Gravendeel

Alles over 's-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Vergunning Thermen

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

Waarom geeft de gemeente een vergunning af voor de bouw van thermen Binnen den Maas, als ze van tevoren al weten dat er geen horecavergunning verleend gaat worden? Een thermen zonder horeca bestaat niet. De gemeente had dus of helemaal geen vergunning moeten verlenen, of gewoon ook vergunning voor horeca moeten toestaan. Het slaat nergens op om deze vergunning achteraf niet toe te wijzen. Ik heb helemaal niets met de thermen of het sportcentrum, ik ben er zelfs nog nooit geweest, maar ik vind het heel lullig voor al die 's-Gravendelers die er zo hard hun best voor doen om er een mooi complex van te maken. Het is voor de gemeente een mooie promotie als er zo'n centrum binnen de gemeente is. En het is een goede bron van werkgelegenheid. Als ze dhr. Naaktgeboren terug willen pakken voor alle keren dat hij de gemeente heeft dwars gezeten, moeten ze dat maar op een anderre manier doen!
Von, 05-11-2014 19:40.

Reacties

<<  <  1  2  3 4  5   >  >>
Welja, het kan niet op, bij de gemeente Binnenmaas, nu weer een dwangsom voor het roparunnersteam..zitten ze in geldnood. Dan haal je dat gewoon bij bij deze mensen weg, is niet belangrijk he, geld ophalen voor de kankerstichting, als de gemeente maar gelijk krijgt. Ik ga ze maar eens opgeven voor de koude douche, bij de tros, ze winnen vast en zeker
sportfan, 08-03-2015 16:32.
Geachte Seuter ,uit niets maar dan niets blijkt uit de door uw geventileerde mening dat u kennis heeft omtrent deze zaak. Uw mening stoelen op een nogmaals eenzijdige berichtgeving ,kan mij niet geheel aan de gedachte onttrekken dat u als een exorbitante moraalridder wenst te worden behouden. Als de eigenaar maandelijks openheid wenst te geven op financieel gebied en gemeente blijf afwijzend ,laat men alle blijk bestaan dat dit willens en wetens om een persoonlijke afrekening gaat gezien een eerder voor de grondeigenaar positieve uit komst van een juridisch geschil. Kennis van zaken ,is wat anders dan je lukraak achter wetje's verschuilen. Mocht het in de toekomst zo zijn dat Thermen in het gelijk gesteld gaat worden kan ik u gaan verzekeren dat de schadeclaim die dan zal worden ingediend alle bewoners van gemeente Binnenmaas aanzienlijk meer geld zal gaan kosten.
Gerrit , 06-03-2015 18:49.
voor beide valt wat te zeggen. ik hoor en lees veel . maar toch denk ik dat als de gemeente echt hem iets gunt dan kreeg hij een gehele vergunning. bij de bouwtekening en aanvraag was toch duidelijk en al helemaal bij het woord thermen! dat er horeca bij hoort te zitten?? waarom wel gedeeltelijk maar niet geheel. Echter waarom zou (bewezen ) schurken iets moois mogen bouwen van welk geld dan ook? ik vind de reactie van eigenaar toch wel heel erg brutaal (natuurlijk is hij boos en wanhopig) maar om dan persoonlijk mensen aan te vallen met woorden. vind ik verkeerd VECHT het uit bij de rechter!. vind het jammer van die jongen dat hij er op aan gekeken word dat wat zijn vader gedaan heeft. maar de vraag is wel terecht van de gemeente hoe zuiver is de thermen? papa zit in de buurt en de appel is niet ver van de boom. (uit zijn reacties )
niet belangrijjk, 06-03-2015 17:20.
@gerrit is bijna net zo anoniem als seuter. Hoeveel 'gerritten' wonen er op het dorp en omgeving? U doet lakoniek over: een of ander rapportje, met de kans is aanwezig dat... Het rapport noemt het "een ernstige mate van gevaar". En dat "één of ander rapportje" is n.a.v. een WET en het Bureau Bibob valt onder het Ministerie van Justitie. Dat is wat anders dan een rapportje van bijvoorbeeld een ZZP-psycholoog of zo. En tenslotte: Als de gemeente wel vergunning geeft, en het gaat toch fout, dan wijst iedereen beschuldigend naar de gemeente. Want hoe kón de gemeente zo stom zijn om vergunning te geven terwijl Bibob het afraadde....!
Seuter, 05-03-2015 13:55.
HR. DE GEUS,Wat heeft het er mee te maken of het een leuke zakenman is? Gaat hierom, dat iemand in deze tijd, het nog aandurft om werk te verschaffen, vergeet niet he, het is nog al wat, straks weer zoveel werkelozen erbij.Nee, dit is gewoon een treiterspel van de gemeente, en ik geef DHR. P.Naaktgeboren een grote pluim, en hoop dat dit toch nog tot een goed einde zal komen, fijne avond verder!
sportfan, 03-03-2015 22:17.
De eigenaar van de grond en gebouwen heeft een schuld van circa 350 duizend bij alle bedrijven die het gebouw een aangelegd hebben, vinden jullie dat een leuke zakenman?
de geus, 03-03-2015 16:49.
Meneer de Seuter,ik zal netje's beginnen aangezien u zich lafhartig achter een synoniem wenst te verschuilen. Mijns inziens is uw mening omtrent Thermen Binnen de Maas nog al vrij kortzichtig en dermate eenzijdig dat het mij noopt ,u van enige repliek te doen voorzien. U wilt kennelijk doen voorkomen dat dat Gem Binnenmaas in dit geheel totaal geen blaam treft ,willens en wetens banen naar de kloten helpen. Niet je eigen achter een of ander rapportje verschuilen, met de kans is aanwezig dat !! Die kans is mijns inziens groter bij bij iemand die daar nog nooit iets mee te maken gehad heeft dan iemand die hier voor is veroordeeld en zijn straf heeft uitgezeten. Gezien het feit dat dit de eigenaar van de bebouwde grond betreft en niet de eigenaar van Thermen Binnen de Maas ,maakt het door uw betoogde tot een onwenselijk en ongeloofwaardig geheel . Wat dit onderwerp dan ook in het geheel met asielzoekers te maken heeft ,gaat mij dan weer boven mijn waarnemingsvermogen ,maar zal waarschijnlijk met uw persoonlijk welzijn van doen hebben neem ik aan. Ik kan /mag hier uit concluderen dat dat u gaarne genoegdoening schept uit ellende van een ander. Gerrit
gerrit, 28-02-2015 22:32.
SEUTER, Wie had er hier nu zo,n grote mond, over de sportschool, dat dat terecht niet mocht, en wie heeft dat nu gewonnen joh.
pia, 28-02-2015 21:49.
Nu een boete van 50.000 euro, en terecht. In dit forum wordt maar wat verontwaardigd gekletst, zonder dat men zich er in verdiept. Kijk op de site gemeente Binnenmaas hoe het allemaal verlopen is. Bestudeer eens de wet Bibob op Rijksoverheid.nl of in Wikipedia. Het Landelijk Bureau Bibob gaf na onderzoek aan dat verstrekking van de vergunningen een ernstige mate van gevaar voor misbruik met zich meebrengt. Vermoedelijk door het verleden van een oprichter/eigenaar. En dan toch open gaan? Gezelligheid verandert dan in ellende. Waarom wel tegen een paar asielzoekers en niet tegen horeca, waar ik veel vaker overlast van heb dan van asielzoekers? Bovendien vraag je om een boete als je na dreigen van boete's gewoon je zin doordramt.
Seuter, 27-02-2015 13:38.
Zag vandaag cameraploeg in S-gravendeel, komen die de gemeente Binnenmaas even mooi presenteren?. Ik kan er gewoon niet over uit, het is voor mij, onbegrijpelijk dat er op een voetbalveld, zoveel bier vloeit, en in een prachtig complex, waar alles koek en ei is, werkt de gemeente binnenmaas tegen. Snap er helemaal niets van!
sportfan, 19-02-2015 18:31.
<<  <  1  2  3 4  5   >  >>
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst