logo 's-Gravendeel

Digitaal dorp
's-Gravendeel

Alles over 's-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Vergunning Thermen

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

Waarom geeft de gemeente een vergunning af voor de bouw van thermen Binnen den Maas, als ze van tevoren al weten dat er geen horecavergunning verleend gaat worden? Een thermen zonder horeca bestaat niet. De gemeente had dus of helemaal geen vergunning moeten verlenen, of gewoon ook vergunning voor horeca moeten toestaan. Het slaat nergens op om deze vergunning achteraf niet toe te wijzen. Ik heb helemaal niets met de thermen of het sportcentrum, ik ben er zelfs nog nooit geweest, maar ik vind het heel lullig voor al die 's-Gravendelers die er zo hard hun best voor doen om er een mooi complex van te maken. Het is voor de gemeente een mooie promotie als er zo'n centrum binnen de gemeente is. En het is een goede bron van werkgelegenheid. Als ze dhr. Naaktgeboren terug willen pakken voor alle keren dat hij de gemeente heeft dwars gezeten, moeten ze dat maar op een anderre manier doen!
Von, 05-11-2014 19:40.

Reacties

<<  <  1  2 3  4  5   >  >>
Seuter, u bent wel heel goed op de hoogte, over eventuele claims, ook wel eens met dat bijltje gehakt?
Pieper, 10-05-2015 09:05.
Inderdaad zit er een luchtje aan het hele zaakje, namelijk het zaakje Thermen. De gemeente doet het volgens de regels. Wat hebben we aan dubieuze ondernemers? Dat hij nu sluit is meer een vorm van aandacht trekken. Dat het landelijk nieuws is, is natuurlijk omdat iemand de publiciteit GEZOCHT heeft. Wat heeft het AD er anders voor belang bij om zelf naar een of ander saunaatje te gaan die misschien failliet gaat. Er gaan elke dag bedrijven failliet, dat is geen nieuws. Nu sluit hij de deuren met voorbedachten rade, want ALS hij dan gelijk krijgt, kan hij meer claimen dan dat hij verdiend zou hebben.
Seuter, 09-05-2015 07:53.
1 woord beschamend van de Gemeente, papa mag dan niet helemaal zuiver zijn maar het Gemeentebestuur mag zijn hand in eigen boezem steken. Hele zaakje toch een luchtje aan. Hoe help je ondernemers en werkgelegenheid de grond in zo dus. Sterkte voor de ondernemers met hun mooie gewaagde plannen en prachtige locatie, we hopen er snel weer te zijn. 1e rechtszaak was al gewonnen maar nee Gemeente blijft lekker dwarsbomen. Goede promotie voor deze gemeente, blij dat ik hier niet ben gaan wonen. Duimen voor overwinning ondernemers en dat Gemeentebestuur snel zijn biezen pakt.
anoniem, 06-05-2015 12:42.
md-03-04-2015-20.25 uur. Waarom zou de zoon geen eigenaar kunnen zijn? Was u daarbij toen de thermen opgezet werd? inderdaad, laten we hopen dat alles goed komt, en als al dat personeel op straat komt te staan, is dat te danken aan dat stelletje wat in Maasdam bij de rotonde zit. Even ter info, IK BEN GEEN FAM, HEB ER VERDER NIETS MEE TE MAKEN, maar ben een sportfan, en kom heel graag in de sportschool. Fijne paasdagen verder
sportfan, 05-04-2015 14:09.
Degene die in beroep gaan tegen een uitspraak van Bibob daarvan wint 30% de zaak aldus het radioprogamma Argos, dus zo onfeilbaar zijn ze niet. B.vd.H.
B.vd. H., 03-04-2015 20:25.
In sommige van onderstaande reacties lees ik het e.e.a. over de zoon die eigenaar is. Hij is op papier eigenaar en dat is niet voor niets. Zijn vader heeft het nog steeds voor het zeggen. Maar dit terzijde. Laten we hopen dat het goed komt, aannemers e.d. netjes betaald worden en het personeel niet op straat komt te staan.
MD, 03-04-2015 10:26.
Hopelijk heeft deze burgemeester zijn langste tijd gehad in onze gemeente. Totaal ongeschikt is hij, voor deze functie. Hoort bedrijven te helpen, en te steunen in deze moeilijke tijden, en wat doet hij??????? alles de grond in boren. Maar eens zal het goed komen, ik zet de vlag alvast klaar, voor als hij vertrekt!
sportfan, 26-03-2015 17:12.
Hoe lang zitten we nog vast aan deze burgemeester? Met alle jaknikkers om hem heen wordt alles wat in jaren is opgebouwd stuk gemaakt. We willen toch de Hoeksche Waard en Binnenmaas promoten? Laten we dan beseffen dat we leven in 2015 leven.
Een oudere, 25-03-2015 09:12.
De thermen is een gaaf complex en controleer de bibob ook de heer teeven en opstelten om nog maar te zwijgen of de heer van Rey of Kathalijne de Kruif en dan nog is bibob maar een advies voor de rechter. Iedereen moet eerst maar eens naar zijn eigen kijken voordat ze gaan wijzen en oordelen. Ik wens P Naaktgeboren veel succes met zijn Thermen en hoop dat alles tot een goed einde mag komen voor iedereen.
RDR, 14-03-2015 11:05.
De gemeente Binnenmaas heeft een groot en structureel probleem als het gaat om vergunningen. Er wordt een prachtig complex neer gezet met sauna, baden en behandel ruimtes waar een vergunning is afgegeven. De gemeente had deze ondernemer ook kunnen helpen en hem even mee delen dat een horeca vergunning er niet in zat. Dan had deze ondernemer nooit begonnen aan de bouw. Supermarkten mogen hier niet op zondag open. Eerst wel, dan niet, toch maar wel... of toch weer niet, maar misschien ... Eindeloos, pfff. Dan nog een ander winkelcentrum. Geheel verbouwd, nieuwe winkels, maar wat blijkt. .. Hiervoor had nooit een vergunning mogen worden afgegeven. Dan nog wethouders die vergunningen aanvragen voor een schuurtje en vervolgens zich hier niet aan houden. Lekker bezig! Sneu is het wel. Een grote werkgever binnen de gemeente gaat straks op de fles. Wat je er ook van kan vinden, hiermee zijn vele mensen de dupe. Laat de gemeente vooral zo doorgaan. Bedrijven kijken wel goed uit voor ze zich gaan vestigen in de gemeente Binnenmaas. Jammer hoor!!!
J, 11-03-2015 11:27.
<<  <  1  2 3  4  5   >  >>
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst