logo 's-Gravendeel

Digitaal dorp
's-Gravendeel

Alles over 's-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Overlast ganzen

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

De ganzen op het dorp zijn een leuk gezicht, in het begin waren ze agressief maar nu niet meer. Nu echter kun je niet meer gewoon in het centrum lopen, je moet oppassen niet in de ganzenpoep te lopen. Moeten de ganzen gevangen en verplaatst worden (gors) of aantal verminderen?
dl, 17-10-2015 20:48.

Reacties

<<  <  1  2 
JB je hebt helemaal gelijk! ik neem er ook een, lekker! weet jij hoe je zo'n beest moet slachten? net als kippen of zitten ganzen anders in elkaar? ik heb een scherp mes. smakelijk eten allemaal. vrolijk kerstfeest groeten, Dré
Dré Jansen, 30-10-2015 22:28.
De ganzen zitten vaak op het grasvelt tegen over de apotheek. achter onze flat van de Van groningen/vezelstraat. Soms maken ze zo'n lawaai dat je snachts recht op in bed zit van de schrik. Elk jaar worden het er meer. En de stoepen vervuilen idd heel erg. Misschien beter om ze te verplaatsen idd naar t gors
marjolein, 26-10-2015 22:50.
flink vetmesten, en met de kerst naar de voedselbank
jb, 26-10-2015 19:07.
De gemeente houdt het juist niet schoon en we zouden graag fatsoenlijk over het dorp (centrum) lopen zonder steeds naar de grond te kijken.
dl, 23-10-2015 22:43.
Breng ze naar het AZC ,kunnen ze een kinderboerderij beginnen
Groet van Gerrit, 21-10-2015 17:09.
Hartstikke leuk toch die beesten. Ze lopen bij ons voor de deur en het blijft leuk om te zien. Als de gemeente het een beetje schoon houdt valt de vervuiling wel mee denk ik.
MD, 19-10-2015 15:36.
<<  <  1  2 
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst