logo s-Gravendeel

Digitaal dorp
s-Gravendeel

Alles over s-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Overlast ganzen

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:


>> Voeg een reactie toe <<

De ganzen op het dorp zijn een leuk gezicht, in het begin waren ze agressief maar nu niet meer. Nu echter kun je niet meer gewoon in het centrum lopen, je moet oppassen niet in de ganzenpoep te lopen. Moeten de ganzen gevangen en verplaatst worden (gors) of aantal verminderen?
dl, 17-10-2015 20:48.

Reacties

1 2   >  >>
hoi Jan, een grasveld is een veld met allemaal groene sprietjes, in deze periode willen ze niet zo groeien, maar moet je in het voorjaar eens kijken! Ganzenvlees is lekker, dus als je er een vangt, de 'hoofd schakelaar' omdraait, het verenpakket en het binnenwerk verwijderd dan heb je voor een paar dagen vers vlees op tafel. goed en goedkoop voor de feestdagen. smakelijk eten, Dré Jansen.
Dr� Jansen, 30-11-2017 12:13.
Hallo Marjolein, Geen idee wat een grasvelt is maar, katten maken ook herrie en honden ook wel eens...
Jan, 10-03-2017 22:58.
En nu zijn ze weg en beginnen we weer een aktie om ze terug te krijgen. Het is ook nooit goed....
AM, 06-03-2017 13:00.
Pas zaten er op de rotonde weer een stuk of tien, midden op de weg. En even later in de Kreek. Weet niet of het dezelfde waren, ik kan slecht gezichten onthouden. Toen u ze kwijt was waren ze misschien ergens ganzenbord aan het doen.
R.A. Steenbergen, 29-04-2016 18:19.
Zijn de ganzen nou weg?
M.D., 19-04-2016 10:39.
Ga in een rolstoel zitten en rij dan eens over de stoep zou ik zeggen. Niet normaal wat die krengen schijten.
j.kamp, 14-12-2015 11:24.
als eerst eens gestopt word met voeren dan gaan ze vanzelf wel weg. dus gewoon er voor zorgen dat er geen eten gegeven word. het is de natuur laat ze gewoon lekker zijn daar waar ze willen wezen. waarom uit laten sterven denken jullie nu echt dat ze stressloos gevangen kunnen worden? denken jullie nu echt dat ze in de gors of wat dan ook blijven? gewoon een verbod op voeden leggen. geen oud brood meer weg brengen. of wat dan ook!! stress is voor niemand goed ook niet voor die beesten. wat een gezeur zeg. laten we alles en iedereen verplaatsen die ook maar enige geluidoverlast geven! en die de grond waar niemand nog speelt bevuilt. al jaren leven die beesten overal en nergens . steeds meer worden er verdrongen door bouw enz. over 60 jr zijn er geen ganzen meer. omdat er zeikers tussen zitten zoals jullie. laat natuur zijn gang gaan!!
niet belangrijk, 12-12-2015 23:59.
Ja die beesten moeten weg anders staan ze op mijn kerstkaart dit jaar.
j.kamp, 26-11-2015 10:40.
ik woon aan de Hendrik Hamerstraat, flat. Laat die dieren lekker hun ding doen joh, wij mensen kunnen altijd zo zeiken.....
Ton, 17-11-2015 01:45.
Die poep is echt niet normaal. Rond de kreek is het ook verschrikkelijk. Ik laat daar graag mijn hondje uit, ruim dan netjes haar drolletje op, maar je kan daar bijna geen stap zetten zonder in de ganzenpoep te staan.
MB, 09-11-2015 10:06.
1 2   >  >>
Voeg een reactie toe



Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst