logo 's-Gravendeel

Digitaal dorp
's-Gravendeel

Alles over 's-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Ouders kunnen de kinderen niet meer aan

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

Kinderen zuipen, blowen, slopen de boel, gooien flessen bier kapot kortom ze zijn van god los.
j.kamp, 14-03-2014 13:23.

Reacties

1 2   >  >>
Ja echt de jeugd van tegenwoordig zijn echt allemaal tokkies alleen maar afval en maar huilen als hun buddys hun hebben gedumpt. Leve de rechtse kaaseters!
kees naaktgestorven, 26-09-2015 22:00.
VERDORIE HELEMAAL GELIJK JONGUUHHH ASO'S HIER IN DAT GEHUCHT HAHAAAAAA
toettoet, 04-04-2015 02:46.
Afgelopen weekend 31/10 en 1/11 is de jeugd weer 's lekker bezig geweest. Eieren gooien tegen diverse huizen en vuurwerk afsteken. (zie twitter M. van Voorst). Vervelen deze jeugdigen zich? Oh...ga je dan je dorpsgenoten treiteren? Een seuter.
Een Seuter., 03-11-2014 22:44.
Tja, de jeugd van tegenwoordig! Het is waar, het begint bij de opvoeding, maar dat was vroeger niet anders. Tijden veranderen, maar elke generatie heeft een "jeugd van tegenwoordig"! De maatschappij verandert. We worden harder. Sociale media zorgt dat de "jeugd van tegenwoordig" altijd met het hoofd gebogen loopt te staren naar mobiel. Ze zien de wereld niet meer, maar kom op... Ook de jeugd van tegenwoordig zal later zeggen dat de jongeren helemaal losgeslagen zijn en dat het vroeger wel anders was.
ikke, 15-10-2014 10:03.
Puur het antwoord van iemand zonder weer woord.
j.kamp, 31-08-2014 18:48.
Nou "j.kamp", u heeft anders ook geen beste opvoeding gehad, want ze hebben u nooit Nederlands geleerd zo te zien! Probeer eens wat duidelijke zinnen te formuleren...
Jan, 15-08-2014 20:14.
Erwin, 16-06-2014 10:28. Dat je er mee werk wil nog niet zeggen dat je er verstand van heeft.Ik leer liever van een bodybuilder met armen van 57 cm dan een stengel die je in elke sportschool ziet. Jullie met je papiertje denken dat je alles weet. Denk je dat je normalen kinderen krijg die door homo's opgevoed worden denk het niet. Een kind wat druk is word vol gepompt met pillen wij kregen een tering trap. Kinderen is niks mis mee de ouders ik train pakwerkers honden werk allemaal het zelfde gezag.!!!!!!!!!!
j.kamp, 09-08-2014 12:04.
@Dre "Kijk maar eens in moslim landen, daar zie je geen rommel, wordt geen rottigheid uitgehaald!" Nee, daar gebeurd nooit wat. Daar gaan ze zo vredig met elkaar om. Criminaliteit bestaat daar niet. Vooral andersdenkenden houden ze erg van. Nog nooit zulke onzin gehoord.
kVJ, 08-08-2014 18:31.
Ik werk dagelijks met zeer moeilijk opvoedbare kinderen en wat ik om mij heen zie in 's-Gravendeel en omgeving heeft daar niets mee te maken. U heeft keurig opgevoede kinderen, die prima verzorgd zijn en uitstekende mogelijkheden hebben. Beetje roken en drinken is echt geen reden voor paniek. Bent u nooit jong geweest?
Erwin, 16-06-2014 10:28.
Net als dat kinderen tegenwoordig niet meer kunnen praten en alleen nog maar schreeuwen... ook al staan ze naast elkaar. Ook zoiets van deze tijd. Als ze ouder worden hebben ze allemaal beschadigde stembanden.
Marieke, 31-05-2014 18:08.
1 2   >  >>
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst