logo s-Gravendeel

Digitaal dorp
s-Gravendeel

Alles over s-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Kiltunnel

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:


>> Voeg een reactie toe <<

In de kiltunnel branden met regelmaat de verbods boorden boven de weg met de aanduidingen 30-50 of linkerbaan afgesloten enz.

Als je dan de tunnel weer uit komt zie je dat er niets aan de hand is en als je toevalig een uur later weer door de tunnel moet, brand alles nog steeds.
Heel iritant
Kwartel, 11-07-2014 22:50.

Reacties

1 2   >  >>
wat een gezeur zeg! met langzaam rijden zo nu en dan ga je niet dood! krijg je geen boete voor te hard rijden!je word niet ziek! En geloof me je bent niet te laat daar waar je zijn moet!! er zijn ergere dingen dan te klagen dat je zo nu en langzaam moet rijden
tjonge jonge, 16-08-2015 21:20.
Weet je wat erg is. Al die fietsers die de verkeerde tunnelbuis in gaan.daar moet eens na gekeken worden. Levensgevaarlijk.
Marja, 14-08-2015 18:13.
Het is een 'sport' van sommige jeugdigde inwoners uit de HW om minder dan 40km te rijden zodat de lichten aan gaan !
Beatrix, 14-08-2015 08:53.
Eerst is er een waarschuwing. De waarschuwingssensor staat net voorbij de Hendrik Hamerstraat. De chauffeur kan dan nog naar de Havelaar uitwijken. Dan is er geen rood stoplicht. ook een spinnetje geeft zo'n melding. spin + voertuig tegelijkertijd = melding rood licht ontstaat als dit gebeurd voorbij de Havelaar. dan gaan de lichten op rood, en dalen de slagbomen. dit gebeurd niet zo vaak. De boel wordt regelmatig getest op juiste werking. als het niet goed werkt heeft het tunnelbestuur na een ongeval wat uit te leggen. ook de matrixborden in de tunnel worden regelmatig getest, net als de overige slagbomen bij fietspad en calamiteiten plaatsen. d'r staan meer slagbomen dan je denkt, kijk maar eens als je langsrijdt. er zijn meerdere redenen, zoals het openen van een tussendeur, een stilstaand voertuig, etc.
Dré Jansen, 08-08-2015 12:58.
wanneer er een trekker of ander voertuig langzamer dan 40 Km/h rijdt, gaan automatisch de 30/50 KM/h borden aan. Helaas reageert een en ander wat traag, zodat de trekker de tunnel al bijna uit is, en de borden nog aan staan. ook grappenmakers, die even langzaam door de tunnel rijden, kunnen deze borden op die manier aanzetten. de borden gaan sucsesivelijk aan en weer uit. de tolgaarders hebben hier geen invloed op. Dré Jansen
Dré Jansen, 08-08-2015 12:40.
wat een gezeur over de kiltunnel. je bent wat langzamer bij de poortjes is dat nu echt zo erg? ze zijn daar met zijn 2 . ook zei hebben soms een toilet behoeftes. van beide kanten moet er dan verkocht worden. als je 1 baan 30 km zet dan heb je sneller doorgang dan als beide gewone snelheid en wachten bij het poortje. daarbij die paar minuten er zijn ergere dingen in het leven. druk maken om zo iets kleins, je irriteren om zo iets kleins is slecht voor je hart.
nietbelangrijk, 23-02-2015 11:43.
om de haverklap staan die stoplichten op rood ,kom je door de tunnel is er niets aan de hand t,is zeer irritand.
va, 08-11-2014 12:16.
Wat een drukte om niets! hebben jullie nu echt niets anders te doen?
pfff, 23-10-2014 20:07.
Tip: Als de ene baan 50 is en de andere 30, en je wilt toch te hard rijden, doe dat dan op de baan van 50. Scheelt je een hoop boetegeld (of je krijgt ook een boete voor onnodig links rijden....). Ik heb het een keer tegen de tolbeambte gezegd. Die reageerde abnormaal geprikkeld. Hij zei: Ze zijn uit! Ik: Ze waren 30 seconden geleden nog aan. Hij nog kwader: Ik zeg dat ze uit zijn!
R.A. Steenbergen, 14-10-2014 14:02.
Als ik zie dat ze niet bezig zijn, rijd ik gewoon 80.. Ga echt geen 30 rijden voor niks
Fr307, 11-10-2014 20:24.
1 2   >  >>
Voeg een reactie toe



Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst