logo s-Gravendeel

Digitaal dorp
s-Gravendeel

Alles over s-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Heropening asielzoekerscentrum

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:


>> Voeg een reactie toe <<

Hoe denkt u over de mogelijke heropening van het asielzoekerscentrum (AZC) aan de Kilweg?
Annelies, 10-10-2014 19:50.

Reacties

<<  <  1  2  3 4  5   >  >>
Iedereen is van de wereld, de wereld is van iedereen!
Jaap, 19-09-2015 06:26.
Ik vind dat we andere mensen die in nood zijn moeten helpen. Maar in dit geval is te toestroom van vluchtelingen te groot en ongecontroleerd. IS zegt al veel van hun zogenaamde strijders met de vluchtelingen toestroom meegezonden te hebben. Hoe weten we zeker dat deze mensen niet bij ons in het AZC terecht komen? In Ter Apel klaagt de winkeliersvereniging over winkeldiefstallen waarvan de asielzoekers de schuldigen zijn. Gaan we dat bij ons ook krijgen? Ondanks dat ik vind dat we mensen in nood moeten helpen, heb ik er een hard hoofd in hoe dit gaat verlopen in s-Gravendeel.
M.D., 17-09-2015 13:43.
We geven deze mensen een warm welkom in hun tijdelijke thuis. Scouting Numansdorp zamelt toiletartikelen in voor de vluchtelingen die vanaf oktober worden gehuisvest in het AZC in ons dorp. Als u spulletjes wilt geven kunt u deze tot dinsdag 22 september in de avond en het weekend ook bij mij brengen, dan zorg ik ervoor dat het bij de scouting terecht komt. Mijn adres staat bij de contactgegevens.
Annelies van Twist, 12-09-2015 16:56.
Ooit waren het de joden die overal de schuld van kregen,nu zijn het de asielzoekers en vluchtelingen.Nu hoor ik de tegenstanders al zeggen dit is anders.Maar is het echt zoveel anders?
Leo, 12-09-2015 15:53.
Straks moeten wij vluchten met dank aan de theedrinkers en wegkijkers en wat zeg je dan.Je moet eens met een korte rok in den Haag gaan lopen. Dat is je eigen zogenaamde vrijeland en de haag slaap verder. Jullie soort krijgen binnenkort spijt voor je naïeve blik op de werkelijkheid.
j.kamp, 08-06-2015 12:21.
Wees blij dat wij niet hoeven te vluchten! 6 duizend euro is voor onze begrippen al veel, laat staan als iemand uit b.v. Afrika. Er zullen ongetwijfeld een aantal bij zijn die het geld hebben. Voor het gros telt dat zeker niet.
Lotte, 30-05-2015 12:31.
R.A. Steenbergen "het domme geredeneer en gescheld". Joop snapt mij prima. Waren het niet die EU partijen die de hele boel daar instabiel hebben gemaakt. En dat ze nu op de vlucht zijn. Al die anti Wilders partijen gaan nu janken over de zwarten die verzuipen. Gasten als jij zijn verantwoordelijk voor de lijken. Ik geef alleen om onze bevolking en de rest kan mijn rug op Nederlanders kunnen kramperen om dat een zwarte meer waard is dan je eigen volk in dit land. Mensen pikken het niet meer en s-Gravendeel vol gooien is vragen om problemen. Als je zo graag asielzoekers wilt ga lekker weg zou ik zeggen. Kijk naar Den Haag Amsterdam Dordrecht wat je aan hebt gericht. Kotsmisselijk word je van schijnheiligen die eerst het probleem hebben gemaakt en dan de weldoener uit gaan hangen. Als je geluisterd had naar de PVV aanhang had dit niet gebeurd.
J.kamp, 14-05-2015 11:14.
J. Kamp, het domme geredeneer en gescheld gaat helemaal nergens over. Een gesprek op niveau zou beter zijn.
R.A. Steenbergen, 09-05-2015 07:43.
In grote lijnen ben ik het eens met j.kamp. Als het nou échte ( arme ) vluchtelingen waren, dan heb ik er best wel vrede mee. Als je echter 6 duizend euro kan betalen voor je overtocht.............dan ben je EN een gelukzoeker EN ook nog dom. Snap de Ferry Rederijen eigenlijk niet. Voor die prijs, kun je wel een bootje sturen om ze op te gaan halen. Het is nog legaal ook en er kunnen er nog veel meer op, als op zo'n opblaas bootje. En er worden dan ook geen christenen meer over de kling gepleurd. Win-win situatie en AZC én Den Haag ook weer blij. Het is tenslotte weer goed voor de werkgelegenheid, zullen we maar denken.
Joop, 06-05-2015 23:44.
Ik wil er wel gaan staan met de honden. Is het gauw klaar Don, 10-10-2014 20:11.
j.kamp, 05-05-2015 20:11.
<<  <  1  2  3 4  5   >  >>
Voeg een reactie toe



Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst