logo 's-Gravendeel

Digitaal dorp
's-Gravendeel

Alles over 's-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Heropening asielzoekerscentrum

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

Hoe denkt u over de mogelijke heropening van het asielzoekerscentrum (AZC) aan de Kilweg?
Annelies, 10-10-2014 19:50.

Reacties

1 2  3  4  5   >  >>
lang geleden was er een asielzoekerscentrum. na verloop van tijd was dit niet meer nodig. de boel werd afgebroken, en afgevoerd. bruikbare spullen zijn voor een schijntje verkocht. vermoedelijk is de rest uiteindelijk in de vuilbak verdwenen..... later, veel later bleek het toch weer nodig te zijn, de boel werd opnieuw opgestart. nieuwe onderkomens en inrichting was nodig, uiteraard voor veel belasting geld aangeschaft. mijn voorstel: maak er een (goedkoop) vakantiepark van. het zwembad van 's-Gravendeel, het natuurgebied aan de zuidrand, de jachthaven in Strijensas, toeristisch/historisch Dordrecht aan de overkant (10 Km fietsen), een groot recreatiepark in Maasdam, kortom alle toeristische attracties zijn er al! voor wie naar de grote stad wil, ligt Rotterdam, nummer -1- in lonely plannet, niet ver weg. ik fiets naar Rotterdam en na 20 Km ben je in het centrum van deze wereldstad. overigens, er rijden ook bussen naar Rotterdam en Dordrecht. maar waarom naar de stad? de Hoeksche Waard in zijn geheel is één gróót toeristisch centrum de lokale fietswinkel zal er geen bewaar tegen hebben om (elektrische) fietsen te verhuren, tenminste als het vakantiepark wat langer blijft dan enkele jaren, want hij wil zijn investering natuurlijk wel terug verdienen. er is één probleem! de gemeente Binnenmaas is niet voor ondernemende ondernemers, dit plan zal dus vanuit hogerhand moeten worden aangepakt. een totaalpakket dat veel werkgelegenheid zal opleveren en de bestaande ondernemers groter maken, supermarkt, restaurant, sportcentrum, etc want vakantiegangers geven geld uit. groeten, Dré
Dré Jansen, 29-04-2017 11:37.
Het vuil grijpt nu ook al naar de vrouwen. Hoe voorspelbaar was dit. Rutte ga een cursus geven hoe je met vrouwen omgaat. Hetzelfde als een koe vlees leren eten. Je heb mij al gezien misschien met een van de honden in het winkelcentrum. Een vinger aan een van mijn volk en hij is eraf.
j.kamp, 09-01-2016 10:21.
Ik ken de geschiedenis B.T, 02-01-2016 15:56.90 90% is gelukzoeker en extreem. Wordt tijd dat een groot deel de geschiedenis eens gaat leren en wat dat mooie volk echt met je voor heeft. Dan schrik je je kapot, ons hele land gaat naar de klote en we staan machteloos!!!!!!!!!!!!
J.kamp, 05-01-2016 10:00.
wat een gezwam door domme personen.die denken nog steeds dat de mensen uit die gebieden arm zijn.Sirie was een modern land, tot dat I.S de boel vernietigde. eidereen had daar werk. ken je geschiedenis Jess. en J.K. B.Tak
B.T, 02-01-2016 15:56.
Jammer genoeg is het nodig te wijzen op de regels voor dit forum. Let op uw woordgebruik en speel niet op de persoon. Een aantal reacties heb ik moeten aanpassen of verwijderen. U mag uw mening geven, maar hou het wel respectvol.
Annelies van Twist, 01-01-2016 13:20.
Racisme. Weet je wat dat betekent CDG, 27-12-2015 21:33. Je blanken jaren op een huis laten wachten en gelijk huizen hebben voor zwarten. Of blanken die thuis zitten al jaren en papier moeten prikken voor de uitkering. Of mensen die een zaak hadden en een eigen huis hadden en aan de grond zitten nu. Dit land word steeds meer een islamstaat. En alles wat er tegen is moet naar school of is racist meer heeft jouw soort niet als verweer.
j.kamp, 31-12-2015 13:10.
Wat een racisme en vooroordelen lees ik toch. Sommigen moeten werkelijk met de vluchtelingen naar Nederlandse les. Het lijkt nergens naar.
CDG, 27-12-2015 21:33.
Tuig, ze gedragen zich als honden in de supermarkt, komt denk omdat vrouwen te min zijn voor hun.. Met 30 tegelijk winkel in en daarna lekker op t dorp ronddwalen
Fr, 04-12-2015 20:58.
Wat betreft de asielzoekers... Ja, ze hebben een mobiele telefoon en ze dragen goede kleding. Is dat verkeerd? Ze komen niet uit een hutje. Ze woonden daar ook gewoon in huizen van steen, hebben waarschijnlijk een goede baan gehad (de reis hierheen is erg duur) en hun kleding komen ook uit de winkels. Wat ik wel echt vreemd vind, is dat veel 's-gravendeel ere de behoefte hebben om het deze mensen makkelijk te maken door voor personal assistent te spelen. Niet doen. Deze mensen helpen... Prima, maar ze zijn prima in staat zelf hun tassen te dragen. Dit hoef je niet voor hen te doen. Ofvkan ik ook iemand vragen om mijn boodschappen voor mij thuis te brengen, gratis en voor niets. Een gezin met kinderen is nog tot daar aan toe, maar volwassenen kunnen dat best zelf. Zelfstandigheid is voor deze mensen ook belangrijk.
Jesss, 02-12-2015 23:43.
Zo te zien was de welkomstwinkel ook overbodig. De asielzoekers die ik tot nu toe gezien heb lopen allemaal in leren jasjes, dure schoenen en met een telefoon in de hand!
MD, 27-11-2015 10:07.
1 2  3  4  5   >  >>
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst