logo s-Gravendeel

Digitaal dorp
s-Gravendeel

Alles over s-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Feestweek 's-Gravendeel

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:


>> Voeg een reactie toe <<

De 's-Gravendeelse feestweek is in de loop der jaren veranderd in de lokale bierdrinkweek in de feesttent. Het aantal activiteiten neemt af en de interesse van de mensen ook.
Sjors, 06-08-2017 20:00.

Reacties

1 2   >  >>
Stoelendans was van de oranjevereniging tijdens koningsdag.
A., 15-11-2017 16:17.
Doe wat met IPO honden en ik en de vrouw komen. Honden die pas aanvallen op teken van de baas. Onze Britt de eigen website , http://www.ipotraining.nl
j.kamp, 02-11-2017 11:29.
Braderie is al jaren hetzelfde,zelfs standhouders staan elk jaar op dezelfde plaats alles is voorspelbaar en saai,neem niet eens meer de moeite om er overheen te gaan.Maak ereens een leuke franse brocante markt van,weer eens wat anders
Piet, 20-10-2017 15:39.
De feestweek hoort bij 's-Gravendeel. Het hele festijn wordt mogelijk gemaakt door vrijwilligers. Waar zie je dat nog? Ik vind het alleen jammer dat de nacht van 's-Gravendeel niet meer afgesloten word met vuurwerk. Ik denk dat kinderen genieten van de kermis, vooral de kleintjes. Dat er voor "de jeugd" weinig te doen is, is misschien wel jammer inderdaad. Wellicht kan jong Binnenmaas hier een gat vullen. Ik zeg, tegen al die vrijwilligers: Bedankt!
Jessica, 18-10-2017 10:27.
Er mist inderdaad een leuke activiteit op zaterdag. Ook merk ik dat er voor een zekere doelgroep weinig te doen is. Deze jongeren zijn te oud voor de kermis en te jong voor de feesttent. Helaas word er ook ieder jaar voor dezelfde band gekozen en is er weinig variatie. De dj's komen tegenwoordig ook van buiten 's-Gravendeel terwijl het barst van de talenten binnen onze dorpsgrenzen. Buiten dit heerst er ook een zekere mate van vriendjespolitiek binnen de organisatie van de feestweek.
MD, 16-10-2017 14:14.
Ik mis een prominent met het wielrennen
Hendrik, 27-08-2017 09:25.
Ik vind het wel fantastisch wat vrijwilligers (en sponsoren) elk jaar weer voor elkaar krijgen. Pluim voor het vele werk!
Annelies van Twist, 26-08-2017 12:18.
Zo leuk zijn als er zaterdag middag weer wat was aan de haven.
Marja , 18-08-2017 17:26.
Voor de straatbarbecue heb ik inderdaad een melding moeten doen bij de gemeente. Ik heb eerst informatie gevraagd en kreeg een formulier toegestuurd, binnen een week was het geregeld. Kost niets en een kleine moeite. Activiteiten bij de haven op de vrije zaterdag lijken me ook wel wat.
Annelies van Twist, 18-08-2017 16:44.
oh sorry sjors, je naam is sjors kramp, niet kamp
henk de fucking potvis, 11-08-2017 22:44.
1 2   >  >>
Voeg een reactie toe



Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst