logo 's-Gravendeel

Digitaal dorp
's-Gravendeel

Alles over 's-Gravendeel...

Forum - Onderwerp: Feestweek 's-Gravendeel

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst

De stelling en reacties zijn meningen van de inzenders. Plaatsing betekent niet dat de redactie van digitaal dorp 's-Gravendeel deze meningen deelt. Schuttingtaal, op de persoon spelen en onzinnige reacties zijn niet toegestaan. Daardoor kan het zijn dat uw reactie (gedeeltelijk) wordt verwijderd. Misbruik kunt u melden via het e-mailformulier.

Stelling:

>> Voeg een reactie toe <<

De 's-Gravendeelse feestweek is in de loop der jaren veranderd in de lokale bierdrinkweek in de feesttent. Het aantal activiteiten neemt af en de interesse van de mensen ook.
Sjors, 06-08-2017 20:00.

Reacties

<<  <  1  2 
annelies voor de straatbbq moet je nu vergunning hebben. en ja de stoelendans was altijd wel leuk. maar ik wil net als sjors kamp weer de haven activiteiten.
henk de potvis, 11-08-2017 22:43.
De havenactiviteiten van vroeger bijvoorbeeld, het is me nooit echt duidelijk geworden waarom dat geschrapt is.
Sjors, 11-08-2017 22:12.
Mis alleen een mooie afsluiting na de nacht van 's - Gravendeel vroeger vuurwerk en lasershow, daarvoor bleven de mensen hangen, misschien een leuke activiteit op de ponton organiseren. Verder jammer dat er zaterdag niks meer is, geen helikoptervlucht meer, terwijl zaterdag iedereen vrij is. Misschien kunnen ze bijvoorbeeld een dart toernooi organiseren in de openlucht of een voetbaltoernooi op niveau.
Cees , 11-08-2017 18:41.
Als ik naar het programma kijk is er juist veel te doen naast de avonden in de feesttent. Veel kinderactiviteiten, de Seuterloop, de Nacht van 's-Gravendeel, het dorpsontbijt, de jaarmarkt, de straatbarbecue, enzovoorts. Ik heb niet het idee dat dit minder is dan andere jaren, zie http://www.feestweek.info/cms2/index.php/programma Wat mist u nog? Zelf zou ik de stoelendans rond de Kreek wel terug willen zien, dat was erg leuk!
Annelies van Twist, 11-08-2017 16:15.
<<  <  1  2 
Voeg een reactie toe

Captcha

Voeg een onderwerp toe Terug naar onderwerpenlijst Terug naar forumlijst